Monday, April 28, 2003

Aku orang Terengganu. Ita orang Johor. Aku grad UIAM, Ita grad UNCC,US. Aku sekolah kat Kuala Terengganu, Ita sekolah kat Parit Sulong. Tak de ah.. saja je cerita. Dah memang peramah kan.. :)

Pepetang hari pun boleh terlelap depan TV aku ni. Tengah tengok cerita Juana's Miracle. Luqman pulak tengah gaduh-gaduh dgn Cik Siti dia berebut remote tv. Gerak ke surau dalam keadaan mengantuk lagi. Hari ni seharian kursus. Kursus lagi yea.. hehe.. nak jadi bagus punya pasal. Hari ni kursus customer service. Aku suka penceramah dia. Orang Pakistan yang kerja lama kat London pastu datang Malaysia bukak consultant. BI dia telor UK lah jadinya. Sampai aku present pun ikut telor dia. Tengah2 kursus sempat juga lari 2,3 jam sebab ada appointment dengan Dr. Ariff di UIA. Aku pergi dengan boss dan Mahzan. Projek Debat.

Esok ada lawatan dari Kolej Mara Kedah. Mintak-mintak Khairul dan siapkan Powerpoint tu. Aku tak sempat nak telefon dia tadi sebab kursus habis pukul 6 petang. Aku baru tahu kat Warta Bangi ada boling. Kat tingkat mana tah. Tak perasan pulak. Terbaca kat weblog CikDaun. Bolehlah nanti pergi. Nak kena praktis sket sebelum lawan dengan geng2 pantun.

No comments: