Tuesday, February 24, 2004

Adusssss... macam mana lagi nak buat ni. Cakap sudah, bagi reward pun sudah. Ke nak suruh kita buat cara kasar. Isk... geram dan marah, sakit ati pun ada ni. Rasa nak ketuk kepada orang yang buat tu. Lansung tak fikir ke sebelum buat perangai camtu. Kalau tak fikir pasal orang lain pun, tolong fikirkan tentang keselamatan diri sendiri. Takkan itu pun tak boleh nak fikir.

Lepas ni nak pergi tampal poster, nak bagi hadiah kepada sapa yang bagitahu orang yang buat perkara tu. Pastu letak ugutan sikit, sapa2 yang didapati membuat perkara tersebut akan diambil tindakan keras. Tindakan buang hostel atau dibuang universiti. Nak bagitahu bahawa pihak pentadbir menganggap perkara ini sebagai kesalahan SERIUS.

Kita dulu pun pernah jadi pelajar jugak. Pernah nakal jugak tetapi tak ada sampai nak buat perkara sedemikian. Ingat juga kita pada keselamatan diri sendiri. Yang jadi kelakarnya, warden tinggal ditingkat tersebut. Pastu telefon bagitahu seolah-olah kita yang bertanggungjawab penuh. Tambah kelakar lagi apabila warden dan hostel master berada di bawah pentadbiran yang berbeza.

Hmmm.. apa agaknya yang dibuat oleh pelajar tu yea... cuba tekaaaaa!!! :)

No comments: