Wednesday, January 07, 2004

Anonymous kata idea aku jumping jumping. Betul lah tu kan? Terima kasih kerana bagi komen. I will keep in mind when posting new writing. Tapi adakah jumping jumping tu boleh dikira sebagai salah satu style dalam penulisan? Ya, mungkin. Tetapi rasanya ramai tak suka cara cerita yang melompat-lompat. Betul tak? Design hampehs! ada design ke? Ni guna template yg dah ada je. Tak de buat design lagi. InsyaAllah bulan February ni sempena ulangtahun pertama blog ni, akan keluar design baru. Kalau sempat buat sendiri, aku buat. Kalau rasa bantut, aku nak mintak tolong toksik buat kan. hehehehe..

Dari semalam aku berfikir samada nak pergi atau tidak ke Gathering tahunan Geng Jurnal di Tasik Titiwangsa. Memang berhajat nak jumpa kawan-kawan baru di Geng Jurnal ni tapi entahlah apa yg macam menghalang aku nak confirmkan kehadiran. Aku rasa kena tanya Ita dululah.

Lepas ni nak ke klinik mintak ubat dan mc sekali sebab suara dah tak berapa nak keluar. Hidung pun tersumbat pekat. Dah kerja guna suara, kalau tak ada suara memang susah nak buat kerja. Lainlah kalau buat sesi 'online' tak payah keluar suara.

Oh yea.. semalam jam 7.30 baru balik ke rumah sebab ada presentation product dari Mobif , Internet surveilance camera. Kira canggih juga software dia tu dan nampak macam kami akan beli mende alah tu. Beli lah.. tak kisah pun. Jangan suruh aku jaga dahlah nanti. :)

No comments: