Wednesday, July 16, 2003

Event:

Nothing! :)

Just normal routine and meetings.

Semalam seorang pelajar aktif persatuan dipanggil Bob oleh ramai orang datang berikan cd gambar masa kursus di genting highland tempohari. Termasuk video clip masa kursus tersebut. Siap ada extra lagi, clip lagu Evanescence life, Avril Lavigne AOL Life, Radiohead clip dan Shakira video clip. Dia bagi semua tu percuma je. Terima kasih banyak-banyak. Aku tahu diaorg buat bisnes buat cd, copy cd, transfer video to cd dsb. Rajin betul diaorg ni. Aku dah pernah pergi bilik diaorg. Peralatan semua lengkap. Komputer ada 2,3. Hardisk jangan nak cerita. Daya usaha mereka itu wajar jadi contoh pada pelajar lain. Tapi mereka ini golongan yang sedikit.

Terima jemputan daripada Putri untuk makan tengahari pada esok, hari khamis. InsyaAllah aku akan hadir. Terima kasih atas jemputan. Ni kira kali pertama aku akan bertemu dengan rakan-rakan journal online ataupun dikenali dengan GengJurnal.

Projek kursus Asas menunggang kuda akan berjalan. Dah ada 7 orang yang berminat maknanya dah boleh mula. 2 kali seminggu selama sebulan. Ada 8 sesi semuanya. Yurannya hanya RM250. Tempat di Pusat Ekuin UPM. Sebelah Uniten dan Ikram. Aku memang dah lama minat kat kuda ni. Dah lama dok mengidam nak belajar naik kuda. Di samping sebahagian dari Sunnah Rasulullah, ianya juga merupakan satu jenis sukan yang baik untuk kesihatan. Mari menunggang kuda! Ada yang minat ke?

No comments: