Thursday, July 10, 2003

Demam Luqman sudah kurang tetapi masih tidak melompat-lompat. Masih nak bermanja dengan ibunya. Semalam dia nak makan sate. Bawak kat Hj Samuri sate. Order 20 je tapi Luqman hanya makan tiga cucuk. Abahnya juga yang jadi tong sampah. Patutlah cepat sangat naik perut ni. :)

Hari ni Jeannie belanja makan tengahari dengan Khairul sekali. Aku dan Khairul ambil insuran bawah Jeannie. Prudential Insurance. Dah ada insurance belum? Baik ambil cepat-cepat. Sebagai saving kita jugak. Kalau jadi apa-apa kat kita, sekurang-kurangnya anak isteri dapat duit sedikit untuk menyara hidup. Pakcik Sat pun dah jadi agen insuran. Khairul ambil untuk semua keluarga dia. Isteri dan anak-anak sekali. Seribu lebih sebulan.

Aku tengah memikirkan strategi untuk memenangi acara lelong untuk mendapatkan sebiji PDA Ipaq 3970. Aku congak-congak, jika aku nak menang aku kena online malam ahad. InsyaAllah aku akan berusaha mendapatkannya. Tawarannya sangatlah menarik ati.

Aku baru tahu telefon Jepun tak boleh pakai kat Malaysia. Kenapa eh? Ada sebab-sebab keselamatan ke atau sebab kesihatan. Kalau tidak boleh minta addeen belikan sebiji. hehehe...

Semalam sempat berborak dengan NurKasih. Lama dah tak dengar berita. Rupanya dia tengah cari kerja sekarang ini. Sapa ada kerja kosong kelayakan Master in Lib. Science, tolong bagitahu yea.

Aku rasa macam Jakim tak nak ambil aku lagi jadi kaunselor jemputan. InsyaAllah ada peluang lain. Aku kena betul-betul sedia dan cukup latihan kalau nak bagi impression yang baik. Mestilah kan?

No comments: