Friday, September 26, 2003

Tarik Tali dan bowling

Bangun pagi ini, seluruh badan kurasakan sakit semuanya. Boleh dikatakan semua otot badan aku sakit dan perit (muscle soreness). Juga otot ibu jari. Nak bukak penutup botol air pun rasa sakit. Nak solat lagilah seksa. Rasa macam 'cram' seluruh badan. Ita urutkan kaki dan peha dengan minyak angin yang dibuat oleh ayah aku sendiri. Selesa sedikit rasanya bila rasa panas. Mencongak-conggak adakah ingin ke pejabat dengan keadaan begini. Akhirnya aku menyarung t-shirt adidas merah dan seluar adventure adidas berserta kasut diadora murah ku.

Turun memberi sokongan kepada rakan-rakan dalam 'event' pagi ini. Event pertama ialah 'Confident Course'. Peserta 4 orang satu pasukan dengan sekurang-kurangnya seorang perempuan. Kira macam mini eco challenge lah. Tanpa disangka-sangka, pasukan education berjaya mencatat masa terpantas. Satu kemenangan yang amat bermakna. Setakat ini beberapa pencapaian adalah seperti berikut;
1. Tarik Tali Lelaki - No. 2 dari bawah (No. 4)
2. Tarik Tali Wanita - No. 2 dari atas (mmg no. 2)
3. Pingpong - No. 1 dari atas (maintain juara)
4. Bowling - Tak tahu no. berapa tapi rasa macam teruk.
5. Bolasepak - No. 2 dari bawah jugak.
6. Bola Jaring - No. 2 atau 3.
7. Takraw - belum main
8. Bola Tampar - Belum main
9. Badminton - Belum main

Semasa Solat Jumaat tadi, masa nak bangun untuk solat, peha aku cram dan tak boleh nak bangun betul. Siksanya Ya Allah. Aku gagahkan juga untuk sudahkan. Sakitnya memang boleh tahan.(memang sakitlah!). Aku rasa macam nak balik rumah dan berehat. Tetapi nak jugak turun padang nak beri sokongan kepada rakan-rakan. Tengoklah nanti...




No comments: