Thursday, September 11, 2003

Sedikit sibuk dalam minggu-minggu kebelakangan ini. Terus di campur dengan keadaan kesihatan yang kurang menentu. Selsema dan sedikit batuk. MC sendiri pada hari Selasa lepas. Rasa tak larat dan kepala rasa berat. Alhamdulillah hari ini baik sedikit walaupun batuk dan selsema masih menganggu tumpuan kepada kerja. Sudah kusiapkan sekotak tisu premier untuk kegunaan hidungku. Memang betul agaknya ya apabila usia sudah meningkat naik, badan kita akan turut mengalami perubahan dari segi ketahanan badan. Mungkin juga keadaan kerja yang tertekan yang mengurangkan tahap antibodi dalam badan. Menurut doktor yang merawat aku pada malam Selasa lalu, sekarang ini ramai sekali orang terkena selsema dan batuk.

Kampus juga sibuk keadaannya. Semalam diadakan majlis anugerah sukan 2003. Berlansung dengan agak baik dan hebat persembahannya. CUma di bahagian akhir ada kekeliruan sedikit dalam hal penyampaian hadiah. Walaupun dikenakan tiket RM4, semua tempat habis di tempah. Pelbagai rupa pelajar dengan pakaian yang entah di mana dibelinya. Bertemakan biru, semua yang hadir berpakaian biru termasuk Dato'-dato' yang datang.

Jalurlebar kampus masih lagi tidak berfungsi. Semua orang menyuarakan rasa tidak puas hati. Mujur aku sudah bersedia dengan internal modem. Beli dan pasang sendiri. PC lain tidak ada modem.

Kembali lagi jika ada kesempatan kelak. banyak tugasan perlu diselesaikan...

No comments: