Monday, May 26, 2003

Pagi ini sempat menonton perlawanan bowling World Tenpin Master 2003 peringkat suku akhir antara Shalin Zulkifli dan apa tah nama sorang lagi tu. Lantila rasanya, lelaki dari Sweden kalau tak salah. Ternyata Shalin kurang bernasib baik. Dia pernah menjadi juara kejohanan ini dua tahun lepas. Kali ini tewas di tangan seorang yang amat hebat. dua game dgn jatuhan pin 575 rasanya. Shalin hanya mampu menjatuhkan 435 pin sahaja. Banyak kali Shalin tertinggal pin no 10. Hampir jam lapan perlawanan selesai. Jadinya aku menggunakan kuasa turbo untuk bersiap pergi kerja.

Semasa aku nak mengambil sepasang stokin yang dilipat kemas oleh Ita, ada sebuah kotak berwarna biru laut yang di atasnya tertulis.. " Untuk Ayang.. Have a good life. from ITA" Aku buka kotak tersebut dan mendapati ada sebuah kotak lagi. Aku buka kotak tersebut dan ada satu 'tie-pin' yang cantik. Rasa sungguh terharu. Terima kasih banyak-banyak Ayang yea. Tak sangka isteri abang pandai buat surprise juga. Aku tanya Ita melalui SMS, kenapa tulis Have a good life? Jawabnya.. ekeke.. tak sempat nak fikir panjang. Terima kasih sekali lagi Ayang.

break..

Sakit kepala lah..

No comments: