Wednesday, July 28, 2004

Bulan Julai dan Ogos adalah bulan yang amat sibuk sekali. Penuh dengan program pelajar dan program luar. Sebagai seorang yang bertugas di bahagian pentadbiran, masa dirasakan amat suntuk dan tidak cukup masa untuk menyiapkan semua perkara. Terpaksa dikejar dan dikejar. Sementelaah kerja di sektor swasta memerlukan kita buat kerja daripada A hingga Z. Tiada kerani yang membantu. Taip surat, print, tunjuk kat bos, ubah surat, print, hantar sendiri. Kalau notis kena tampal sendiri di sekeliling kampus. Best sungguh keje macam ni kan?

Tahun ini, kampus ini terpilih untuk menjadi tuan rumah bagi sambutan ambang kemerdekaan peringkat IPTS di seluruh Malaysia. Dianjurkan oleh Kementerian Pendidikan. Agak besar program ini dan peringkat UNiv pula akan diadakan bulan kemerdekaan dan entah macam mana aku setuju pula untuk menjadi pengarah program. Seolah-oleh meletakkan tengkuk untuk disembelih kerana tugas yang sedia ada sudah banyak.

Masih mencari-cari ruang untuk menghabiskan filem slide yang masih banyak berbaki dalam kamera. Tidak pasti bila.. tapi gambar dalam kepalaku sudah banyak sebenarnya. Tunggu ruang dan tempat sahaja. :)

Masalah pelajar melalui email sudah berkurangan. Mungkin sudah boleh menyesuaikan diri dengan persekitaran baru. Jumpa lagi!

No comments: